Kızlar doğuma bir ay var evimin işini kendim rahatlıkla yapıyorum temizlikte sorun yaşamıyorum . Bir tek camları silemiyorum çok yüksek kat ve çift cam ( gebelikten önce de pek düzenli silemiyordum ) Gebeliğimde robot süpürge çok işimi gördü heryer pırıl pırıl süpürüp siliyor .mıknatıslı çift taraflı Cam silme aparatı da almayı düşünüyorum 🤔 aranızda kullanan memnun olan veya olmayan var mı ? Ortalama olanlardan almayı düşünüyorum 250 TL civarı . Çok dandik yada çok pahalı bit şey istemiyorum .