baloglusuuumm Hanımlar sıvı deterjan veya katıda olabilir ne kullanıyorsunuz ve yumuşatıcı gerekli mi sizce bebek için ?
busranr06 baloglusuuumm green clean kullanıyorum havlu battaniye gibi sertleşecek ürünlere yumuşatıcısını kullanıyorum
Zeynep9120 baloglusuuumm ben kıyafetlerini dalinin sıvı deterjan ve yumusatıcısıyla yıkadım bildiğin bebek koktu ev cok hosuma gitti😊
Bskaymazz1 baloglusuuumm Dalinin sıvı deterjanını aldım bir de granülünü aldım yumuşatıcı için iyi değil diyorlar kullanmadım gerek de kalmadı ütüleyince mis gibi oldu çok güzel bebek gibi kokuyor 😍
busranr06 baloglusuuumm şöyle söyliyim eşimin tişörtüne nar lekesi geldi leke çıkarıcısını kullandım mukkkemmel cıkardı ama deterjan kendısı cıkarmaz zannetmıyorum cunku bitkisel içerikli zaten çıkarmaması gerekiyor artı bi leke cıkarıcısı kullanman laızm
Zeynep9120 baloglusuuumm arkadaşımda kullanıyo bebeğinde bi problem olmadıı bende doğduktan sonra tecrübe edinicem artk 😊
Selingg Bende dalinin deterjan ve yumuşatıcısı mı kullanıyorum.bide durunun saf beyaz sabunlusunu aldım toz halinde olanından.
betul-11 Ben uni nin deterjanıni kullanıyorum yumuşatıcıya gerek bile yok çok güzel bebek kokuyor mavilisi çok ta güzel yıkıyor kokusu kalıcı. 🥰
ozlem6610 baloglusuuumm dalin sivi deterjan ve yumusaticisi. 32 haftaya girdigimde yikadim halen dolabin ici mis gibi kokuyo🙂
guzyagmuru16 Green clean deterjanını ve leke çıkarıcısını aldım, yumuşatıcı kullanmayı düşünmüyorum. Ama bitkisel olduğu için leke çıkarmada ne kadar iyi olur bilmiyorum şimdilik daha sadece yeni aldığım kıyafetleri yıkadım 😊