Canım ben 35 haftalık oldum, hala öyle neşe mutluluk yok içimde. Çocuk istemeyen biri değilim ama hep o dışarıya gösterilen “müthiş duygular, harika hisler” i ben de yaşamıyorum. Allahıma çok şükür aratmadan nasip etti. Bence dizilerde filmlerde gördüğümüz abartı tepkilerin gerçek olduğunu düşündüğümüz için biz öyle hissetmeyince garip geliyor.