tugbaninmucizesi Duygubebis ben 7+4 de duydum canım 6 da genellikle sadece kese gözüküyor ama kalp atışını duyanda var inşallah duyarsin sende 😊
Gzdenlzeybek Biz 6 hafta 4 günlükken duymuştuk sesini Belli olmuyor bebeğin gelişimine göre duyuluyor
1850 Duygubebis bende 7. Haftada duydum ama 6. Haftada duyanlarda var. Duymazsanda doktoruna durumu sor panık yapma . Ben altıda hamıle oldugumu öğrendiğimde kalp atısını duyamadım.7. Haftada duyduk cok şükür
Rumeysaylz Duygubebis Bende ilk öğrendiğimde 5 haftalıktı doktor keseyi gördü ve 6.haftada çağırdı tekrar gel kalp atımlarına bakalım dedi gittim kalbini dinledim kuzumun 😍İnşallah sana da nasip hayırlısıyla 😊 🙏
Hicrandgndmr Duygubebis canım 6+0 da vajinal ultrasonla duyduk biz 😇 inşallaah sende duyarsın en kısa zamanda
tutu11 Duygubebis 6+2 de vajinal ultrasonla hem kalp atışını duyduk hem de net görüntü aldik cok şükür. Umarim hayirli haberler alırsınız.
zeydefem Duygubebis ben 6 haftalıkken duymuştum ama bi tanıdığım 8 haftalıkken duyabilmişti belli olmaz yani duyamazsan panik yapma
YagizAsyaMom 5 te kese 6 da kalp atışı duydum ama en sağlıklı ve en net duyulan 7. Hafta bekle istersen 🤗