elfmoom daha doğum yapmadım ama geçenlerde indirimden sleppy 2numara aldım. Baya küçük geldi bana 1numarasini düşünemiyorum yani 😀240adet 2numara almıştım. Şimdi de prima 1numara alıcam ama 70li falan. Primanin 1numarasi sleppyden daha büyükmüş,arkadaşım söylemişti. Olursa devamını alırım artık ☺️