incisu Kızlaaar buzluğa hazır olarak ne koydunuz ne pişirdiniz neler yaptınız acaba fikir verebilirmisiniz yarından itibaren bende doğum sonrası zorlanmamak için buzluğa birşeyler atmak istiyorum 🙏☺️
Zeysezer incisu biraz fasulyem var domates sosu et suyu var köfte poğaça börek ve mantı koymayı düşünüyorum
Azizinannesi2 incisu Açıkçası hiç bişey yapmadım 😂😂eşim sevmiyor kendim icinde koymadım esimede yemek yapamazsam sen yaptırıp geleceksin dedim tamam dedi 😂😂
Clementinee incisu Mantı Sigara böreği Semiz yemeği Patlıcan ve biber közlemiştim salata yaparım diye onu attım. Yaprak sarması Dolma biber attım içini hazırlayp hemen doldurum diye Fasulye Açma ve poğaça 😅😅
Mucem Sigara böreği, paçanga böreği, sarma, içli köfte, haşlanmış nohut, taze fasülye, poğaça attım. Ama son günlerde üşengeçlikten hazırdan yemeğe başladım. Umarım doğuma kadar bitmezler 😂
alparslanannesii1661 Mucem bende pogaca atmistim bi hevesle sonra bir iki bir iki derken yemisim hepsini 😂😂😂
Bitterimmm Mucem içli köfteyi nasıl bırakıyorsunuz ben bırakmıştım ama kaynatırken dağıldı ne yapmam gerekiyor
havakcdl-48 Zeysezer dondurulmuş kıymayı köfte yapıp tekrar buzluğa atabilirmiyiz ki ❓(bilmediğim için soruyorum)
Azizinannesi2 incisu Valla ben başta kestim iki çocukla yapmadığım hun olur geç yeme durumumuz olur soylenmek yok dedim eğer söyleneceksen dışarda ye gel dedim bana sıkıntı stres yapma sütüm giderse mama parası senden çıkacak dedim 😂😂
Kdrrelk Ben karnı yarık yaptım, fasülye, nohut, taze fasülye, elma kuruttum (hoşaf için) Ve kurabiye, pogaça, ve sigara böreği yapmayı düşünüyorum bugünlerde biraz zorluk çekiyorum artık son haftalarım yapabilirsem ne ala🤦♀️🤷♀️
Ay_parcasi Bende içli köfte yapcam hatta hamurunu eşime yoğurtturcam 😅tatlı tuzlu kurabiye yapcam oğlum okula gidiyor onun için de puaca atcam bol bol bide börek yapip atasim var zaten yazdan dolma biber fasulye mısır gibi şeyler atmısdim rabbim sağlıkla gelen misafirlerimle yemeyi nasip etsin🤲
Nur_Nur_ Kurabiye hamuru, Börek,mantı,sigara böreği, gözleme, poğaça, köfte, haşlanmış sebzeler sotleyip yiyoruz çok güzel oluyor