baloglusuuumm Hanımlar BİM’e gelecek aktüel (29 ekim) ürünlerden neleri almak istiyorsunuz kullanıp çok memlun olduğunuz ürünler var mı ?❤️
Minnakkurabiyeveannesi27 baloglusuuumm Ben anne sütü vereceğim inşallah bebiste emerse o yüzden normal de şu felan meyve suyu vermek için wee nin biberon setini alacağım hirde emzigini belki emmez o yüzden çok para vermeye gerek yok su kabı da hoşuma gitti ayrıca çorap felan da alacagim
Fatmanur123nrt baloglusuuumm kova ve sepet almayı düşünüyorum zıbınlar falan kesinlikle tavsiye ederim küvet ve maşrapa almıştık ama kova kalmamıştı bu sefer kova alcam inşallah
Nurklc38 Busraa6144 Ben aldım canım çevremde herkes emin ol işini görücek diyor rahatlıcaksın dediler 😂
Ozlemflz Busraa6144 geçen ben 330 olan salıncaktan aldım kararsız kaldım 150 inmişti anakucagi almadım modeline göre değişiyor tabi
Busraa6144 Ozlemflz ben bunu görmemiştim canım sağol benim dediğim de buydu https://resimyukle.io/r/Ndoe5zIOjt