Benim yakınım aldı. Baya heybetli bir yatak, açılmamış halini kullandı cocugu 6 yasina kadar açmadan yattı. Sonra sıkıldı baza aldı onu da verdi. Yani ben de sıkılırım zaten 160 cm oluyor sonunda yine baza almak gerekecek. Ustelik yer kaplıyor bana çok hantal geliyor