MucizemSensinn Merhaba güzel anneler Gebelikte kullandığınız çatlak önleyici kremler, yağlar neler acaba?
nevarneyokk MucizemSensinn Lieracla çatlayanlar olduğu için hindistan cevizi yağı kullanıyorum. Olacağı varsa oluyorsa çok masrafa girmiyim dedim
Fasulyemm17 MucizemSensinn bio oil kullandım ve normal nemlendirici krem hiç çatlağım olmadı göbeğimde baldırıma sürmedim ama orda ince çizgiler var çokda kullanmadım gece yatmadan önce ama tabi olacağı varsa olur
Muriahmet MucizemSensinn ben Almanyada yaşıyorum Rossmann diye mağaza var weleda hamilelik kremi var asla çatlağınız olmuyor Türkiye de var sanırım Rossmann
GNurr MucizemSensinn canım hangi kremi kullanırsan kullan vücudun çatlamaya müsaitse çatlıyorsun. Doktorum boşuna sürme hepsi kimyasal dedi . Eğer bir şeyi çok sürmek istiyorsan zeytinyağı sür dedi :)
MucizemSensinn GNurr evet… aslında kimyasal olmayan krem-yağ bulamadım o yüzden sizlere sormak istedim :) Zeytinyağı da tüyleri beslemesin?