Kızlar benim 34 günlük bebeğim var ve bu zamana kadar emmiyordu yoğun bakımlık olduğu için mama başlatmak zorunda kaldim arada da sütümü sağıyordum ama sütüm artik iyice azalmıştı. Bende dil bağı var belki meme ucumu kavrayamıyordur diye birde silikon uçla deneyeyim dedim ve 3 4 gündür emzirmeye başladım çok şükür fakat mama içerken veya sağdığım sütü içtikten sonra gazını çok rahat çıkaran çocuk silikon uç ile emdikten sonra gaz sancısıyla kıvranıyor ne yapacağımı bilmiyorum. Önerisi olan var mı?