Minnakkurabiyeveannesi27 Kızlar 17+4 um ne olur karnında acayip bir kaşıntı var nasıl hafifletebilirim ne olur bir çözüm yolu soyleyin catladigindan mi yoksa alerjik reaksiyon mu grlisti bilmiyorum ama dünden beri acayip kaşınıyor karnım