Rum-1 Merhabalar kızlar yarın memorial hastanesi nesrin fenere randevum var ama internette hastane hakkında şikayetler okudum gidenler varsa benimşe paylaşabilir mi tecrübelerini
mucizegebelik6 Rum-1 doğumu memorial de yapicam ama doktorum Esra çabuk cömert tek geçerim cok pozitif enerji dolu bi doktor
fatma1941 fatma1941 Nesrin hanım çok tecrübeli ve güler yüzlü harika bir doktor bence ve memorialin doğum hemşireleri ve ebeleri çok iyi bence
fatma1941 Şimdi ikinciye hamileyim özel sağlık sigortam anlaşmalı olsaydı hiç düşünmeden yine Nesrin hanıma giderdim