5 yıl önce ilk hamileliğimde eşiminde sigortası yoktu canım bağkur vardı aynı şekilde borçtan dolayı faydalanamadım her yere gittik ama primli olarak ayarlamış lar her ay hastaneye gitsen gitmesende 50 TL devlete ödüyorduk analık sgk sı duymadım sonrada durdurduk primi zaten