Dilaraa1 benimde nabzım yüksek çıkıyordu 110 larda çıkıyodu hep doktoruma sorduğumda kansızlıktanda olur dedi. Vucut bebege yetsin diye kalp daha çok çalışıyormuş. Kan verdim düşük çıktı kan ilacımı günde2 kere iç dedi. Şimdi nabzım 90 larda çıkıyo
Hamilelik öncesi 60 70 lerde olan nabzım 😁