Arkadaşlar 5 günlük bebeğim var
Hic durmuyo hep ağlıyor sütüm de yii aslında emiyor doktorumuz da daha dün kontrolde bebeğin sağlıklı emzirmeye devam et sık sık dedi,, sabahtır deli gibi emzirigorımm ya hic susmadı iki dk uyumadı sizce neden acaba?
Annem de senin sütün yetmıyo mu demez mi yaaa iyice canım sıkıldı dokunsalar ağlıcam yaa hem uykusuzum hem de yorgun :(((((