Latifellaa bende ictim bi gun icmedim ,bi gun 7tane ictim,8i gecmedi ama ictim yani bende ama dogdugu andan beri it gibi pismanim ilk 3ay bebe can cekisir gibi nefes aldi doktora utandigimdan soyleyemedim bile sigaradan olurmu diye simdiki aklim olsa agzima surmeyi gec duman olan ortmda bile bulunmam. Ama zaten detyli ultrasonda doktor bile plesantada ufak cizgi leke var sigara kullaniyormusun yaslanma yapar plesantada dedi hayir kullanmiyorum dedim icenlerin yaninda durma dedi yani cok zararli anlatamam yani o ani yasayinca anlarsin sende bebe nefes alamadiginu zorlukla nefes cikardigini gormek ölüm gibiydi bana