Makskala 21 haftalık hamileyim bu sabah sağ bel ağrıma uyandım. Çok kötüydü. İnternetten baktım Allah korusun da bel ağrısı için düşük filan yazmışlar. İlaç içtim geçti ama normal değil mi yani hamilelikte bel ağrısı yaa. Hadi biraz içimi rahatlatın
Suzanhg Bende 30 haftalık hamileyim. 25ten sonra çok bel ağrım oldu doktorum normal olduğunu söylemişti. Özellikle geceleri yatınca hala ağrıyor. Ama yine de kendi doktoruna da danış derim