Merhabalar şimdi doktordan geldim bebeğin eşi aşağıya inmiş ama başı önde 37 haftada sezeryan la alırız dedi doktor. Eşi sizce geri cikarmi yada 37 hafta çok mu erken sezaryan olacak arkadaşlar fikir verebilirmi. Normal düşünüyordum ama tüp Bebek olduğu için riske atmayalım dedi özellikle doktor. Kafam allak bullak oldu 🤯