Plncnr-dnsn ben geçen çarşamba 34. Haftada doğum yaptım genel anestezi ile. Bebekler 2400 ve 2200 doğdu. Solunum sıkıntıları yok ama enfeksiyon varmış antibiyotik tedavisi görüyorlar küvezde. 5 gün oldu hala çıkmadılar. Ama solunum sıkıntıları yok. Özel hastanede doğum yaptım aynı hastanenin küvezindeler. Benim de sancım yoktu açılma olmuştu 2 cm 32.Haftada 2 hafta dayanabildiler. 34. Haftada 4 cm olmuş açılmam. Doktor da alalım dedi