Dilara0638 benimde 36da sancim oldu acile gittim nst için iki üç defa sancı çıktı doktorum devam ederse ağrıların tekrar çektir dedi ama böyle ara ara sancilarimin olması iyi birseymis kendi sancimla dogum yapabilirmisim doktor öyle söyledi 🤷♀️ 35den beri tam kanalın üstündeymis girmemiş hala bağdaş kurupta otur dedi ebemiz öyle yapıyorum bende 😒