Calisananne25 Glsm_ doktorum orası ile anlaşmalı. Ebelerin çok iyi olduğunu söyledi. Ama yakın zamanda orada doğum yapan biriyle konuşmadım hiç.
Glsm_ Calisananne25 benim doktorumda orayla anlaşmalı.Manisa’da yaşıyorum.hiç bilmiyorum nasıl olacak