Merve5260 Merhaba bilen yaşayan varsa yardımcı olursa sevinirim bir kaç gündür dikkat ediyorum sarı kokusuz akıntı gelir bu normal mi böyle bir şey yaşayan var mı hiç kaşıntı yanma yok sadece sarı renkte akıntı ve kokusuz bilen yaşayan varsa yardımcı olursa sevinirim teşekkürler bir şey yapmam gerek mi bir şeyin belirtisi mi tedirgin oldum 🙈
mutlugebeee Merve5260 benim hamileliğimin başından beri sarı akıntım var ama sizin gibi kokusuz, idrarda yanma ve kaşıntı gibi şikayetlerim yok hiç tahlillerimide düzenli yaptırıyorum enfeksiyon çıkmıyor doktorumda normal diyor hep🙏🏼
Rumeysa3652 Merve5260 Bendede aynısı oluyor 31+5 deyim doktoruma sordum kokusuz ve koyu renkte değilse sıkıntı olmaz dedi 3 gün sonra kontrolum var tekrar sorucam hatta geçen gittiğimde kontrol etmek istemişti alttan akıntı varmı diye o zaman yoktu yok demişti sanırım bu sefer bakıcak
Flower106 Selamlar benimde hep böyle, sürekli tahlilde veriyorum. Cıkmıyor, koku yoksa telaşlanacak bir durum yok dedi doktorum. Siz yine bol su içmeyi bırakmayın🙏🏻
Merve5260 mutlugebeee yani bir sorun yoktur değil mi internetten baktığım da normal hamilelikte olur yazan da var enfeksiyon yazan da var biraz korkuttu sadece bebise bir şey olmasın da gerisi önemli değil
mutlugebeee Merve5260 yok canım sen yinede doktoruna söyle tahlillerini mutlaka düzenli yaptır ama dediğim belirtiler yoksa normaldir burda ki çoğu kişide aynı şeyleri gördüm hepimizin doktoru normal diyor 🙏🏼☺️
seymaaa123 Haftadayım yaklaşık 1 aydır düzenli olmasa da arada bende de sarı bazen yeşil akıntı geliyor doktoruma sordum kaşıntı var mı dedi hayır Şirince fitil verdi onu kullanmaya başlicam