Mehruyanxx 4 aylık gebeyim geçen ay kanamam oldu düşük riskim vardı ilk haftadan mide bulantısı dan fazla bişey yiyemiyordum ama dün sabahtan şimdiye kadar sadece bir muz yiyebilidim başka ağzıma vitamin hapı dışında hicbisey suremedim hep midem ağzıma gelecekmiş gibi oluyordum bir gün boyunca resmen hiçbir şey yemedim acaba bebeğime bişey olmusmudur kalp atışı vs. Çok endişeliyim ve az yemek bebeği engelli yapıyormuş diye duymuştum korkuyorum
Nzlozkn Mehruyanxx kimden duyduysanız o lafı bence iletişiminizi kesin zira kendisinin beyin fonksiyonları çalışmıyor belli ki.. 39 haftalıgım bu zamana kadar hiç dogru düzgün beslenemedim tabi ki yerseniz daha iyi olur.
ikibebekannesi35 Mehruyanxx Bende 10 haftalık hamileyim benimde mide bulantılarım vardı hatta burda foruma yazmıştım çok kötüyüm diye su bile içemiyordum prilam yazdı doktorum düzenli kullandım 4 gündür çok çok iyiyim sanırım bulantılar geçiyor.Yeseniz evet çok iyi olur ama yemediniz diyede bebeğinizi kaybetmezsiniz Afrikadaki kadınlar napsın habire doğuruyorlar şu hamilelik dönemlerinde bence psikolojinizi etkileyen herkesi etrafınızdan silin 🤭
Nig Öyle şey olur mu ya, siz içinizi ferah tutun dengeli düzenli beslenmeye çalışın. Mutlaka doktora şikayetlerinizi söyleyin. Prillam diye bir ilaç ile mide bulantıma çare bulmuştuk doktorunuza sorun ilacı 🍀