Bende 3 gün önce gittim doktora 28 haftalık hamileyim doktor kafası bacakları iyi ama karnı 2 hafta geriden geliyor dedi o kadar korktum ki daha kucağımıza bile almadan annelik hissine kapıldım ve annemi çok iyi anladım 30.haftamda tekrar gideceğim inşallah iyi olur Allah hepimizin hayırlısıyla sağlıkla bebeğimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻