Esramusti Şırnak Silopide görev yapıyorum ve doğumu burada yapmam gerekecek burada doğum yapan anneler doğumu nerede yaptınız? Memnun kaldınız mı? Fiyatları hakkında bilgi verebilir misiniz?
burakveannesi Esramusti canım cizrede tıp merkezinde cem bey var devletten se orası daha iyi devlet çok kötü
Aslihn07 Esramusti Cem bey de kötünün iyisi 🤷♀️ Son zamanlarda bir arkadaşım Cem bey ile doğum yaptı çok pişman. Fırsatınız varsa kesinlikle Şırnak dışında bir yerde yapın pişmanlık yaşama
Esramusti burakveannesi Cizre’ye ulaşım sıkıntı olur mu acaba diye düşünüyorum doğum için siz orada mi yaptınız memnun kaldınız mı ücreti neydi acaba
burakveannesi prensesannesiiiiii canım ben burda yapmayı dusunmedıgım için hiç sormadım memleketimde yapıcagım
burakveannesi Esramusti canım Silopi cizreye çok yakın ki başkada özel dogum yok mardin var ben hamileyim orda yapan bir kaç arkadaş memnun ama ben burda yapmayı dusunmuyorum
Aslihn07 Ben de merkezde görev yapıyorum. Kontrol için Cizre’ye Seraf Abay a gidiyorum. Detaylı haftam geldi onun için de Diyarbakır a gideceğim