Günaydın kızlar. Burda postta acmıstım alacagıma dair iyikide almısım sıfırdan hiç farkı yok 🤗 490 tlye bu kaçmazdı 🙊 içindekileride bi güzel yıkamaya attım örgü korumalıgıda mis gibi oldu 🤗 eniştem kurdu sagolsun ☺️ Cibinliği vardı ama onu kullanmıcam yeni cıkanlardan diktirecegim ☺️