Kızlar gece uyandığımda bayağı islak uyamdim yatak falan ıslakti tuvalete gittim normal idrar yaptım ama bir saat önce tekrar uyanıp tuvalete gitmiştim sizce idrar mi suyum mu suyumsa suan devam etmesi gerekir mi kokusu da yok gibi anlayamadım belim ağrıyor 40+5