Serap_35 Kızlar merhaba dün gebe olduğumu öğrendim kanda çıktı önceki gebeliklerde de kullandım düşük oldu onlar ama doktor gebeliğinde kullanacaksın dedi sizce bugün başlamalımıyım doktora salı günü gidicem 19 çıktı beta
Serrammm Serap_35 doktoruna danışmadan kullanma bence bazı doktorlar kese kalp atışını duymadan herhangi birşey başlatmıyor.