Ozlemmirza Yeni doğan bebeğimde daha 8 günlük metabolik hastalıktan şüpheleniyor. Yemesi hiç yoktu ve yoğun bakıma alındı. Test sonuçları henüz tam çıkmadı da çevresinde bu hastalığa yakalanan var mı beni bilgilendirecek
2405Sm Ozlemmirza canım bilmiyorum ama postun üste kalsın geçmiş olsun Allah Şafi ismiyle şifa versin inşaallah tedavisi olan bi hastalıktır
2405Sm Ozlemmirza canım burda arama butonunu kaldırmışlar ama Happy kids yazdım çıktı arama butonuna sizin gibi yaşayanlar var ordan araştır istersen içini rahatlatır belki biraz
2405Sm Ozlemmirza yo var canım arama butonu yeni girdim daha en tepedeki yere basıyorsun forumda ara ya basıyosun sonra