Emin İyi akşamlar kızlar bu akşam saat 19:00 dan beri bebeğim çok hareketli karnımdan çıkacak sanki arada da alt tarafima sancı giriyor acaba doğum belirtisi midir yarın da kontrolumuz var cok rahatsiz etmeye başladı hareketleri😣
Kebire Emin bende sancı yok ama bu ara çok hareketli 39+4 olduk normalde yeri dar olur derler ama bizde tık yok beklemedeyim😀
Mineszn Emin haftamız aynı hareketleri azalmadı aksine daha çok hareket ediyor korkuyorum bazen çıkıcak diye
Emin Elfdrnncm normalde doğum yaklaştıkça yeri daralır derler bizimkiler masallah daha çok hareketlendi
Elfdrnncm Emin sorma aksine daha da hareketlendi. Belki de kanala inmeye calisiyorlar cunku benim catim agiriyor.
Emin Kebire walla.anlamadim.bende bizimkiler değişik.olcaklar herhalde😁ama sancı geliyor bana arada.cok kötü dakika tutcam bakalım.kac dakikada gelecek sanci
Ebrar34 Emin bende 36 dan beri hissediyorum ama bugün daha baskılı hissettim 37+1 im artık kanala girmesi bekleniyor zaten bu haftalarda
Elfdrnncm Emin normal dogum icin iyi bir sey kanala girmeleri. Normal dogumu bekliyorum herhangi bir aksilik olmazsa. Benim kontrolum de persembe gunu . Bakalim bebisler ne zaman gelir.
Emin Elfdrnncm bende normal istiyorum geçen hafta gitmiştim doktor pazartesi gel bakalım karar verelim demişti doğuma net sonucuna göre bakalım ne dicek
Elif61 38+5 haftalık benımkıde kac gunden berı bıcak saplanır gıbı agrılarım sancılarım var tam dogum mu basladı sonra duruyo bende anlamadım bugun belımden de agrı geldı yıne kesıldı sonra hıc bişey yokmus gıbı normal hersey kontrolum carsamba beklıycem artık Ve benımkıde hareketlı