Kızlar pazartesi günü 4.sezaryenimi oldum .Diğer sezaryenlerim çok çok güzeldi . Hiç yatmadım . Hep kendi işlerimi kendim yapardım . Hiç ameliyatlı gibi değildim .bu sezaryende de 3.güne kadar aynı öyleydim .hiç ağrım sızım hiçbirseyim yoktu .3.günden sonra hayatım kabus gibi geçiyor .Ağrılarım çok fazla .tuvalete bile kalkamıyorum .bebeğimle ilgileniyorum zar zor . Yatınca biseyim yok ama ayağa kalkınca bayılacak gibi oluyorum .tüplerimi de bağlandı acaba ondan olabilir mi ? Bugün 7.gün ve iyileşeceğime dair umudumu kaybediyorum .Dün daha iyiydim bugün daha kötü 😢😢😢