Dicle63 Kızlar doğuma az bi sürem kaldı bebeğin herşeyi hazır ama benim hâlâ hazır değil. Nasıl bi pijama takımı aldınız hangi siteden aldınız lütfen banada yardımcı olun.
Sblatc Dicle63 trendyol da likapa diye sayfa var orda güzel modeller var. Aynı şekilde trendyolmilla da falan isterseniz önü düğmeli sonradan giyebileceğiniz güzel modeller var
Annenaz Dicle63 ben de bayağı baktım lohusa takımları falan çok pahalı. Alabilirim ama gereksiz geldi bana. Normal yaşamımda da onları giymem çünkü. Ben de önü düğmeli pamuklu olanlardan alacağım. Trendyoldan baktım. Ama büyük ihtimalle lc den alırım. Daha güvenilir
SekerAnne Dicle63 iki tane normal önü düğmeli alt üst takım bi tane de elbise almanızı öneririm sezaryen ise elbise rahat oluyor Ben bi tanesini lohusa pijaması almıştım Pierre cardin sabahlıkllı
MomHero2 alparslanannesii1661 bende LCW den aynısını aldım. Bide kadın giyim mağazasından danteli olmayan lohusa takımı aldım.
alparslanannesii1661 Tospiikkk benimde cok hosuma gitti öyle rahatkii karnimi az bisey sıktı ama dogumdan sonra zaten biraz iniyo karin ondan sorun etmedim
Tospiikkk alparslanannesii1661 ş alparslanannesii1661 Aynen dediğiniz gibi muhtemelen doğumdan sonra çok daha rahat olacak benim de öyle ve şu anda aldığınız atleti gördüm inanmazsınız belki ama aynısını ben de aldım 😂😂😂emzirme sütyeni ya da atleti bana biraz saçma geldi para verip almak istemedim bu tarz bir atlet aldım içi pedle olduğu için çok daha rahat edebileceğimi düşündüm
alparslanannesii1661 Birde bunu aldim ben emzirme atleti sutyeni yerine kuplu atlet evde kaynanam kayinbabam olacak bir süre en azindan sutyen takmam bunu takarim dedim giydim bayada rahat
Dicle63 SekerAnne teşşekür ederim fikriniz için. Kararszı kalmıştım önü düğmelimi yoksa kapalımı diye. Herkes düğmeli tavsiye ediyor
Tospiikkk Dicle63 Allah razı olsun çok sağ olun hepimize yavrularımıza sağlıklı mutlu ömürler olsun inşallah💕🙏🏻🙏🏻
Merveaydmr Dicle63 bende altli ustlu takım aldım önü düğmeli herkes gecelik önerdi hem rahat edemem bir tane bulunsun mu acaba dedim ama sonradan evde giymem diye almayı düşünmüyorum
alparslanannesii1661 Merveaydmr bende ayni sebepten almadim gecelik etek falan hic sevmem ondan evdede giymem diye almadim