gizem_ksms evde uyumuşsunuz gibi :) ilk kez anestezi alacak iseniz biraz sersemleyeceksiniz uyanırken, hiçbir şey olmayacak. uyanınca ya da uyanmadan hemen önce size ağrı kesici yapılacak az bir ağrınız olacak o kadar. tek tavsiyem kendinize gelmeye başladığınız ilk an zorla gözlerinizi açıp uyanmaya çalışın :) oyy uyku tatlıdır diyip devam etmeyin:) uyanınca da bol kafein.. kahve çikolata ve kola :) bu da anesteziyi çabucak atmanızı sağlayacak 🥰 korkmayın spinalden çok daha rahat ve konforludur🙏🏻 spinalin ya da epiduralin sonrası her zaman daha zordur