annesivekizi Merhaba , ben folbiol 5 mg ile başlamıştım bebek düşündüğümüz 13mayista almaya başladım 25 mayısta bebeğimiz tutunmuş tabiki 25 haziranda öğrendik 4 haftalıkken, 10 temmuza kadar folbiol 5mg kullandım 6+4 haftama kadar sonrasında doktorumuza ilk randevuya ciktik keseyi gördük kalbini duyduk folik asit danıştım bebegimi öğrenince hemşire doktor kitapları edindim orada 0.4 mg folik asit okumuştum doktoruma danıştım 5 mg bebek için yüksek bir siz 0.4 mg düşük doz ideal olanı demisti 0.4 mg orzan methly foleat vermişti 10.haftama kadar kullandım normalde bunu 3 4 ay kullandırıyor kisinin durumuna göre arkadaşım 3 4 aya kadar kullandı o bebek öncesi da 3 ay folik asit kullanmıştı, 10.haftamda gelişimi tamamlandığı için omegalara geçebilirsin dedi ocean mummy ve d vitamini verdi bunları doğuma kadar kullanıcam , başka bir ilaç vermedi bulantı kusma hiç yasamadim doktor şanslı ailelerdensiniz demisti şuan 21+5im kızımın gelişimi önde 22+3 şeklinde o da iyi beslendiği için güzel ilerliyormuş , başka bir arkadaşım bebek düşünüyor doktoruma folik asit danıştım nasıl yol izlemesi için 0.4 mg folik asidi 1 sene boyunca kullanabilir dedi çünkü bebeğin ne zaman tutunacagi belli olmuyor, tutulduktan sonra da doktor kendine göre onu devam.ettirevektir , arkadaşım 5mg folbiol 3 ay kullandı 3 ay da hamilelikte folbiol kullandı , bende okuduğum kitaptakini danışarak 0.4 mg ile devam.ettim sizde doktorunuza danışabilirsiniz