Melek0586
Melek0586 açlık 92, 1.saat 181, 2.saat 165 çıktı benim doktorum diyetisyene yönlendirdi, 3 haftadır diyetisyen eşliğinde besleniyorum açlık 82-85 çıkıyor ki benim genelde 99 çıkardı normal zamanda, yemek sonrası 1. Saatde de 105-115 arası çıkıyor, ailemde şeker hastalığı var hatta babaannem bu yüzden gözünü kaybetmişti o yüzden diyetisyene koşa koşa gittim ve ne dese yapıyorum