-Ozge- çok gecmıs olsun canım benim Rabbim şifa versin inşallah. Annem kabızlık sorunu için kolonoskopi oldu 2 kere hem de. Biz de devlet hastanesinde yaptırdık Aydın’da . Randevu alıyoruz önceden gün veriyorlar sanırım genel cerrah bölümüydü onu araştırırsınız . Annem 2 gün boyunca yani kolonoskopi olacağı güne kadar hiçbir katı yiyecek yemedi sadece su , meyve suyu ve çorba serbest oluyor . Kolonoskopi olacağı sabahın akşama sanırım lavman yaptım anneme. İlaç veriyorlar hastanede onu popodan çok az sokup ilacı boşaltıyoruz ve o ishal yapıyor işte tüm bağırsağı boşaltıyor . Bu biraz zorlu oluyor halsiz düşüyorlar çünkü 2 gün aç ve bir de bağırsak boşaltımı.randevu günü sanırım serum gibi bir şey vermısler bu yarı baygın olmalarını sağlıyormuş . Yine popodan hortum ve ya minik kamera ile bakıyorlarmış . Sonuçlar da 15 gün ıcınde çıkıyor bu sekılde oldu bizim . İnsallah hıc bır şey yoktu annenizde Allah şifa versin 🤲🏻❤️