Merhana kizlar artik bende anne oldum!
21 Ekim Perşembe gunu sabah hastaneye yatisim yapildi.Gebelik şekerim oldugu icin doktor 38+2 de dogumu yapmamiz lazim cok bekletemeyiz seni dedi.Bebegimin kilosu uygun oldugundan doktor once vajinal dogumu deniycez suni sanci vericez dedi. Sabah 8 de suni sanciyi vermeye basladilar ama ben ne sanci hissedebildim ne de aciklik vardi oglen 2 ye kadar suni sanciyi vermeye devam ettiler ama doktorum bakti ki işe yaramiyor o zaman sezaryene donuyoruz sizi de daha fazla bekletmeyelim cunku hic aciklik olusmadi sanciyi da hissetmemeniz ilginc dedi. Zaten bende elimizden geleni yaptik olmuyorsa yapacak bir sey yok dedim.Neyse aksam 7 de ameliyathane icin musaitlik olusunca hemen sezaryene alindim.Epidural yapıldı ve korktugum gibi degildi minnacik bi sinek isirigi gibi hissettim igneyi. Operasyon basladi ve oğluşumun sesini hemen duydum çok şükür. Doktor göbek kordonunun boynuna 2 kere dolanmis oldugunu söyledi zaten normal dogmasi zormus dedi. Bebişim 19:40 da dunyaya geldi ve ten tene temasim hemen oldu. Bu arada eşimde girdi doguma ve çok güzel bir an yasamis olduk. 72 kilo olarak doguma gittim.Gebelik sekerinden dolayi toplam 7 kilo aldim bebisim 3100 gr olarak dogdu. Darisi isteyen herkese nasip olsun anne olmak cok guzel bir duyguymus🤩💞💞