Dln-23 Kızlar şu a101 de satılan kiwi gögüs pompasını kullanan varmı memnun musunuz gerçekten işe yarıyor mu
Dnacar83 Dln-23 ben cok begendim manuel almistim ilk o cok yoruyordu kiwinin elektiriklisini kiz kardesim aldi cok guzel
Dilekcnkn Kubra3525 En son ne zaman geldi a101’e ben lansihon aldım ama manuel elektrikli çok güzel çekiyor
ebruzb Dilekcnkn ara ara stok açılıyor ben cuma günü sipariş verdim sonra stok bitti cuma günü yine ikindi civarı stok açıldı burada da yazdılar hep kapan kaptı 😊 stoğu takip etmek gerekiyor bende yeni alabildim
Dilekcnkn Kubra3525 Anladım teşekkür ederim ben de bugün gidip kiralayacağım bir tane göğüs pompası aldığım olmuyor yaa çok az çekiyor sonra göğsüm yine ağrıyor tam çekemediği için 🤷♀️🤷♀️
Dilekcnkn Dln-23 Ben lansihon aldım manuel olarak ama şimdi oğlum yoğun bakımda hastahanede elektrikli var çekimi çok iyi arasında baya fark oluyor 1 haftalık onu kiralayacağım zaten az geliyor sütüm en azından tam sağma yapılsın bari