Aynısı olmuştum 5. Ayımda şimdi 7. Ayımdan hala devam ediyor dahiliye ve cildiyeye gittim en son zyrtek hap ve losyon verdi bunlar sayesinde azaldı ama yine devam ediyor benimki strese dayalıymış..Kiminde 1 hafta kiminde 1 ay sürüyormuş ama benımki hala devam ettiği için doktorun söylemesine göre doğuma kadar devam edecekmiş..Geçmiş olsun