Annelerim merhaba🥰
Dün gece yarım saatte bir ağrım oldu ilk vajinadan direk hissettim sonra keskin bir şekilde belimden hissettim ılık duş alıp yattım birkaç saat sonra hafif su gibi akıntım oldu sonra birdaha olmadı ağrım da o sırada yoktu ama ben yine tetikte bekliyordum bugün yatıp dinlenmeyi düşünüyorum aynı şekilde olursam hastaneye gidicem doktorum ile irtibat içerisindeyim benim gibi olan var mı yada bunlar erken doğum belirtisi olabilir mi🥲Şimdiden teşekkür ederim yanıtlarınız için🥰❤️