gozdekrks sumeyyaa ilk gebelikse benim oule suan 22. Haftaya kadar hissetmedim 😔 hatta çok üzülüyordum bir sorun mu var diye düşünüp aMa gel gör simdi bide uyuyamıyorum tekmeden
gozdekrks sumeyyaa genelde 20. Haftada hissediliyor ilk gebelikte ama ilk gebelik değilse 12 13 te hissediliyor
sumeyyaa gozdekrks yaaa okadar geç mi ya bende heyecanla her an hissederim diye bekliyordum 🤭 15. Haftadayım
nevarneyokk sumeyyaa Hayır hissetmedim zaten ilk gebeliğim , çook erken işte ben 10-12. Haftada hissettim diyenler var , doktorlar o kişilerinde muhtemel bağırsak hareketi hissettiğini söylüyor ☺️ İkinci üçüncü gebelikse 16-17. Haftada hissedilebiliyor
BeyRah FusunF 14 içten hissettim. 17 dıştan gördüm, elimizle hissediyorduk eşimde bende. İlk gebelik. Kesinlikle kilo ve kas yapısıyla alakalı
nevarneyokk gozdekrks Doktorlar 10-12 . haftalar için öyle söylüyor bende doktorun söylediğini yazdım
hepoyleolurzaten sumeyyaa Bence bu kişinin yapısına göre değişen bi durum. Çünkü benim ilk gebeliğimdi ve 16.haftamda hissetmiştim 🥰
gozdekrks sumeyyaa doktora sormuştum 20 de hissedemiyorum hala diye sorun olurmu diye yok daha erken bikac haftaya hissedersin bazen geç hissediliyor dedi ama benim bebeğim biraz zayıftı en başta simdi simdi.toparladi belki o yüzden hissetmedim bilemiyorum.
Gamzeparlak1 sumeyyaa İlk gebeligim 24. Haftada hissettim. Kafana Takma çok,ben çok takiyordum. Vakti gelince kiprdar annesi,sonra da gotu durmuyor dersin.