Ben de bu dertten muzdaribim. Elimi yumruk yapamıyorum. Parmaklarımı bükemiyorum. Bazen bazı parmaklarım kitleniyor tak diye zorlayarak açılıyor. Doktoruz tuzu azalt, suyu arttır dedi ve magnezyum verdi ama işe yaramıyor. Çoğu şeyi kavrayamıyorum elimden düşürüyorum:(