Merhabalar ben de çocuğumu vadi İstanbul liv hospital Fatih aydına götürmeye başladım tavsiye üzerine ve çok memnun kaldım kızım 3 hafta önce ateşlendi öksürük burun akıntısı falan önce Acıbadem’e götürdüm doktor doğru düzgün ilgilenmedi ve ilaç verip gönderdi 2 gün de hala ateşi düşmedi tavsiye üzerine Fatih hocaya gittik ve teşhisi hemen koydu zatürre başlangıcı olmuş o yüzden ateşi düşmemiş Fatih hoca o kadar ilgilendi ki gergin nasıl oldu diye aradı Allah razı olsun hocadan zaten 1 haftanın sonunda da iyileşti kızım doğru teşhisle geç kalsaydık Allah korusun zatürre yayılabilir ve daha kötü olabilirdi herkese tavsiye ediyorum Fatih hocayı iyiki karşımıza çıktı internet den yorumları okuyabilirsiniz