Alt karnim cok agriuo ara ara kasiklarimdada batma oluyo. Sanki bebek aşagi dogru itiyor gibi hissediuorum yururken falan alttan tutuyorum hep. Sizde oylemiisiniz? Bu arada 4 gündur geciremedgim b sunizitim var surekli yatiyorum kalkincada karnim aciuo. Bebegimin haraketlerini hissediuorum ama