Bende 32 deyim banada başladı ağrılar böyle ishal ağrısı gibi. Bide kasılıyo karnım acaba diyorum sırtını mı dayıyo yoksa rahim mi kasılıyo ayırt edemiyorum. Ay amaaan ne biliyim şöyle yürürken pıt kafası çıksa sonra tutup çeksem beni uğraştırmadan doğsa ne güzel olur😁😁😁😁😁