Esasaf Selam arkadaslar bebegimin adini İpek Nil koymak istiyorum.Esimde Sare Nil koyalim diyor.Sizce ipek mi sare mi? İpek ismi guzel mi? Bir bebege yakisir mi?
hepoyleolurzaten Esasaf İpek kesinlikle. Çok naif oluyorlar, çok sakin temiz gerçekten İpek gibi narin ve kibarlar tüm bildiğim İpek’ler 🤗🌸 Rabbim nasip eder de birgün kızımız olursa adı İpek olacak İnşallah 🌸🤲🏻
Ayzetuka Esasaf İpek de Sare de çok hoş isimler özellikle İpek 💛 Aslında Nil ismi de çok kibar fakat anlamsız nehrin adı olması dışında hiç bi anlamı yok 🤷 o yüzden İpek Sare olsa mesela çok daha güzel olur 😍
offlineanne Esasaf sare ipek koysanız nasıl olur? Bana niyeyse çok güzel çok naif geldi daha öncede hiç duymadım
Baharozdemir İpek çok hoş. Sakın açık tenli aklı başında güzel minnos bir kız çocuğu oluyorlar genelde.