elifinilki27 özeli bilemem ama daha bugun 36 saatlik nöbet çıkışı duran kamyona çarparak vefat etti bi kadın dogum asistan hekimi, ortak arkadaşlarımz var durumlarını biliyorum
Henüz 25 yaşında. Niyetim size yüklenmek değil ama direksiyon başında uykusuzluktan uyuyakalmış vefat etmiş insandan neyin güleryüzü beklenir? Bu insana can mı emanet edilir? Geçenlerde ben de devletin aciline gittim berbat agresif herkes, gebe bi kadın covid ama söylemiyo yanımızda oturmuş sıra bekliyor vs. Düzeltilmesi gereken çok çok çok fazla şey var. En başta mhrsde bile hakkettiğimiz 5 dakikalık muayne süresi değil, hekimlerin şartları iyileştirilmeli ki insani şartlarda çalışsınlar. Ha herşeye rağmen kötü biriyse onu Allaha havale etmek lazım, özelde de denk geliniyor aynı profile