Anneyim42 valla solum çürüdü sağa da yatıyorum okadar yastık koymama rağmen sırt üstü uyanıyorum 36 haftalığım kasıklarıma sancı giriyor sırt üstü yattığım zaman ozman uyanıyorum dönüyorum tekrar yatakda yastıkların içindeyim genede dönüyor insan ama ben nasıl rahat uyuyorsam öle yatıyorum napım zaten uyuyamıyorım😄 uyumakda zorluk cekıyorum haftalardır kasmayın okadar bide bu ara sırt üstü yatarsan kordon dolanır felan dıyolar okuyorum doktorum sadece kan basıncın bebeğe daha rahat gitsin yan yar dedi kordon felan demedi sonucda muayene olurkende sırt üstü yatıyoruz anlamadm 🤷🏻♀️