Kadın doğum uzmanım yaşa bağlı değerimden dolayı perinatoloji bölümüne sevk etti. Orda da sıvı alımını kabul etmedim ve kan testi önerdiler. Sorum şu diyelim ki böyle bir sıkıntı var testin bana artısı nedir ? Oldu Kİ öyle düzelen birşey mi ? Yaptırdınız mı ? Artısı eksisi anlatır mısınız lütfen. Kafam çok karışık 🙏🏻