Ahsen34 Canım bende ilk bebeğimi kaybettim 10 gün süren kanama sonucu. Tüp bebekti ve birden yemek yerken adet gibi kan boşaldı. Ağrı vs yoktu. Zaten göbekten düşük önleyici, progestan, estrofem vs kullanıyordum. Ek olarak proluton Depot başladı doktor. Kaynanama gittim iş yapmadım sade yattım ama yine de kaybettim. Düşecekse ne yaparsan yap düşüyor zaten.
İkinci transferimde de kırmızı lekelerin oldu. Bu sefer gitmedim kaynanama. Evde kendi işimi yaptım. Şuan 22+3 olduk. Nasipse oluyor her şey